Stručnom skupu su nazočile profesorice Pirić, Šnajder i Jurić. Gospođa mr.sc. Majda Fajdetić, viša savjetnica, održala je uvodno predavanje na temu mentorstva. Nakon nje predavanja su održale kolegice iz drugih domova (stručni suradnici!). Stavljen je akcent na odgajateljski rad te osobnost odgajatelja, odnosno mentora. Potrebno je proučiti razvojnu psihologiju koja je važna u radu s adolescentima te domsku pedagogiju. Mentorski rad je zahtjevan i mentor je osoba koja mora imati stav i karakter, profesionalne kompentecije-što uključuje: uloga mentora kao savjetnika, spoznaja i kvalitetno rješavanje problema, specijalist za određeni sadržaj, specijalist za odgojno-obrazovni proces... Govora je bilo i o zakonskim regulativima, obveznoj pedagoškoj dokumentaciji, odgajatelju kao reflektirajućem učitelju, o radu MŽV pojedinih županija itd. Održano je niz radionica gdje smo mogli u potpunosti razviti svoju kreativnost uz stručno vodstvo Agate Smiljan, Miljanke Galić, Gabrijele Poslon, Nine Radanović-Bokulić i mnogih drugih.
Vrlo poučno, domišljato i stručno.
Literatura koju je, po mogućnosti, potrebno konzultirati:
Strategija razvoja stručnog usavršavanja u AZOO 2009.-2013., Zg, svibanj 2009.
Zakon o odgoju i obrazovanju u osnovnoj i srednjoj školi (NN 87/08, 86/09, 92/10, 105/10, 90/11) te ostali pravilnici i poslovnici vezani
uz učenike, odgajatelje i obitelj
Model refleksivnog učenja s višestrukim petljama, COWAN, 1998.
Refleksivno učenje-vrste refleksija, D.SCHON, 1987.
"Mentors: Bridging to the future" CARMIN, C., 1988.: O mentorstvu