preskoči na sadržaj

Trgovačka i komercijalna škola "Davor Milas"

Login
VIRTUALNA ŠETNJA

Dobrodošli na virtualnu šetnju
TRGOS

Videoprezentacija škole

Raspored sati

ŠKOLSKI Wi-Fi

eDnevnik

GOOGLE UČIONICE

Potrebno je napraviti sve što piše u OBA dokumenta

Info centar za mlade

Tražilica
Brojač posjeta
Ispis statistike od 21. 11. 2012.

Ukupno: 4200443
Ovaj mjesec: 6829
Ovaj tjedan: 1746
Danas: 23
Škola i partneri

Besplatan web

Web hosting

Povratak na prethodnu stranicu Ispiši članak Pošalji prijatelju
Međunarodni projekt o virtualnoj stvarnosti
Autor: Marinela Boras, 17. 6. 2020.

Učenici naše škole dugi niz godina sudjeluju u međunarodnim projektima. U školskoj godini 2019./2020. učenici 1.K1 razreda su sudjelovali u dva eTwinning projekta pod vodstvom prof. Marinele Boras, školske eTwinning i Erasmus koordinatorice. Jedan od njih je ''Augmented Reality in the classroom'' – projekt o korištenju virtualne stvarnosti u nastavi.


U ovom eTwinning projektu je ostvarena odlična  komunikacija i suradnja s partnerskim školama koje dolaze iz Albanije, Armenije, Azerbajdžana, Bugarske, Finske, Grčke, Gruzije, Italije, Jordana, Litve, Moldavije, Poljske, Portugala, Rumunjske, Sjeverne Makedonije, Srbije, Španjolske, Turske, Tunisa i Ukrajine.

Učenici su sudjelovali u brojnim aktivnostima tijekom projekta te su koristili razne digitalne alate. Neki od suvremenih i inovativnih digitalnih alata koji se mogu koristiti pri učenju i poučavanju pomoću virtualne stvarnosti su JigSpaces, Merge Cube, Virtual T-shirt, 3D cards, Google 3D view, Quiver i CoSpaces. Za većinu navedenih alata je potrebno preuzimanje besplatne aplikacije na pametni telefon i pristup internetu.

Ovaj projekt je prilagođen učenicima 21. stoljeća te potiče međupredmetnu suradnju, a završni proizvodi projekta su e-knjiga i virtualna izložba učeničkih radova. Učenici su radom na ovom projektu stekli iskustvo rada u međunarodnom okruženju, upoznali vršnjake iz raznih zemalja, usavršili svoje komunikacijske i informatičke vještine, razvili maštu i kreativnost te su motivirani za učenje pomoću virtualne stvarnosti.

 





[ Povratak na prethodnu stranicu Povratak | Ispiši članak Ispiši članak | Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju ]
preskoči na navigaciju