preskoči na sadržaj

Trgovačka i komercijalna škola "Davor Milas"

Login
VIRTUALNA ŠETNJA

Dobrodošli na virtualnu šetnju
TRGOS

Videoprezentacija škole

Raspored sati

ŠKOLSKI Wi-Fi

eDnevnik

GOOGLE UČIONICE

Potrebno je napraviti sve što piše u OBA dokumenta

Info centar za mlade

Tražilica
Brojač posjeta
Ispis statistike od 21. 11. 2012.

Ukupno: 4201308
Ovaj mjesec: 7694
Ovaj tjedan: 644
Danas: 287
Škola i partneri

Besplatan web

Web hosting

Povratak na prethodnu stranicu Ispiši članak Pošalji prijatelju
eTwinning projekt: OKUS KULTURE
Autor: Tatjana Petrač, 9. 6. 2022.

Projekt je rađen u okviru predmeta Poslovne komunikacije pod mentorstvom profesorice Tatjane Petrač. U projektu su sudjelovali učenice: Josipa Majdenić, Antonija Šimić, Anđela Knežević iz 2.K1 razreda, te učenica Orešković Mirna iz 2.K2 razreda.


Glavni cilj projekta je bio potaknuti učenike da nauče više o drugim Europljanima i njihovoj kulturi, posebno u kontekstu tradicionalne hrane i recepata. Drugi važan cilj je razvijanje pisanja i govornih vještina učenika ispunjavanjem projektnih zadataka (izrada loga, pisanje recepata ,sudjelovanje u online sastancima, anketa o povratnim informacijama) i druženje. Učenici su prepoznali i upoznali korisne namirnice različitih kuhinja. Otkrili su formulu kako su stari ljudi živjeli zdravo i dugo uz tradicionalnu hranu. Sudjelovanje u projektu je omogućilo učenicima da unaprijede svoje ICT sposobnosti.

U našem projektu željeli smo podijeliti recepte za najpoznatije domaće kuhinje u našim zemljama i regijama, kušati različite okuse, uočiti razlike i sličnosti između okusa i mirisa.
Recepti koje su učenici prezentirali sadržavali su sastojke, korake pripreme i kuhanja u obliku šablona ili u obliku Power Point prezentacija. Svi recepti koje su učenici podijelili objedinjeni su u obliku kuharice.

Rezultati projekta su:

  1. Pružanje kulturne interakcije učenjem lokalnih jela različitih zemalja.
  2. Stjecanje veće svijesti o društvenim i kulturnim sličnostima i razlikama između zemalja.
  3. Korištenje engleskog u kontekstu stvarnog života.
  4. Poboljšanje ICT vještina učenika.
  5. Proširivanje znanja učenika o drugim europskim zemljama – ljudima, njihovim interesima, hobijima, načinima razmišljanja i percipiranja svijeta oko sebe.





[ Povratak na prethodnu stranicu Povratak | Ispiši članak Ispiši članak | Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju ]
preskoči na navigaciju