preskoči na sadržaj

Trgovačka i komercijalna škola "Davor Milas"

Login
VIRTUALNA ŠETNJA

Dobrodošli na virtualnu šetnju
TRGOS

Videoprezentacija škole

Raspored sati

ŠKOLSKI Wi-Fi

eDnevnik

GOOGLE UČIONICE

Potrebno je napraviti sve što piše u OBA dokumenta

Info centar za mlade

Tražilica
Brojač posjeta
Ispis statistike od 21. 11. 2012.

Ukupno: 4200433
Ovaj mjesec: 6819
Ovaj tjedan: 1736
Danas: 13
Škola i partneri

Besplatan web

Web hosting

Povratak na prethodnu stranicu Ispiši članak Pošalji prijatelju
Sudjelovanje na TCA aktivnosti u Madridu, Španjolska
Autor: Sandra Brajnović, 25. 2. 2019.

Ravnateljica Trgovačke i komercijalne škole „Davor Milas“ mr. sc. Sandra Brajnović bila je jedna od tri sudionice iz Republike Hrvatske koja je izabrana za sudjelovanje u Aktivnosti transnacionalne suradnje „Inclusion and Employability. How comprehensive internationalization can be a pathway for inclusion“ koja se od 18. do 20. veljače 2019. održala u Madridu u Španjolskoj.


Svrha je ove međunarodne aktivnosti na kojoj je sudjelovalo 42 sudionika iz zemalja Europske Unije (Finska, Švedska, Španjolska, Nizozemska, Slovačka, Italija, Velika Britanija, Škotska, Irska, Njemačka, Hrvatska i druge) bila okupiti prvenstveno predstavnike sektora za strukovno obrazovanje i osposobljavanje koji su zainteresirani za razmjenu znanja i iskustava vezanih za temu Aktivnosti: inkluzija, zapošljivost i internacionalizacija.

Kako je naša škola vrlo uspješna u provođenju e-Twinning projekata te je dobitnica i tri priznanja kvalitete za tri uspješno provedena e-Twinning projekta ali nije do sada ostvarila niti jedan projekt u okviru Ključne aktivnosti 1 te Ključne aktivnosti 2 programa Erasmus + u strukovnom obrazovanju i osposobljavanju, sudjelovanje na ovoj aktivnosti bilo je iznimno i neprocjenjivo iskustvo za ravnateljicu kao čelnicu Škole.

Osvijestila sam dodanu vrijednost internacionalizacije za društveno-obrazovni rad u kontekstu socijalne uključenosti i promišljam o internacionalizaciji kao alatu za poboljšanje socijalne uključenosti i zapošljivosti.

Tijekom tri dana boravka u Madridu i aktivnog sudjelovanja u svim aktivnostima transnacionalne suradnje razmijenila sam znanja i isustva koja će svakako doprinijeti izradi i provedbi kvalitetnih projekata u strukovnom obrazovanju (u našem slučaju u sektoru/području trgovine, prodaje, poduzetništva, marketinga i vanjske trgovine).

Sudjelovali su predstavnici različitih organizacija iz zemalja EU a prvenstveno organizacija/škola na području strukovnog obrazovanja i osposobljavanja. Prvoga dana aktivnosti radili smo u Školi za grafički dizajn i vizualne tehnologije, slušali smo prezentacije "Što je to inkluzija?" i "Dizajniranje inkluzivne internacionalne strategije." Nakon ručka radili smo u skupinama koje smo formirali sami prema područjima u kojima radimo. Tema je bila osmisliti i prezentirati što je to inkluzija za nas i ključne riječi koje je opisuju a trebale bi pomoći u razradi i provedbi ovih projekata. Poslijepodne je Španjolska nacionalna agencija organizirala posjet Nacionalnom muzeju i centru de Arte Reina Sofia uz stručno vodstvo. Tijekom zajedničke večere razmjenjivala su se obrazovna i odgojna iskustva iz prakse različitih zemalja. Drugi dan Aktivnosti odvijao se u strukovnom obrazovnom centru UFIL Puerta Bonita. Naglasak je bio na prezantacijama dobre prakse dvije španjolske strukovne obrazovne organizacije. Predstavljen je način rada tih organizacija kako učenje temeljeno na radu i zapošljivost mogu biti alati za inkluziju.  Ručak su pripremili polaznici strukovnog obrazovnog centra UFIL Puerta Bonita koji su uključeni u proces socijalne inkluzije i stjecanja prve kvalifikacije kojom bi se nakon dvije godine mogli zaposliti. Nakon ručka učenici Plesne škole u čijoj dvorani smo nastavili rad iznenadili su nas izvedbom španjolskog flamenco plesa. U grupama smo razvili kroz umne mape savjete korisne za inkluziju na nivou škole i svih zainteresiranih dionika. Poslijepodne je bilo rezervirano za kulturne aktivnosti tijekom kojeg su studenti proveli nas sudionike kroz osam glavnih znamenitosti Madrida. Treći dan zajednički smo odlučili produbiti svoje kontakte s osobama s kojima bi trebali razviti buduću suradnju i projekte. Predstavnik Nizozemske naionalne agencije za EU projekte je objasnio važne čimbenike KA2 projekata. Predstavnici domaćina napravili su kratki sažetak sva tri dana i poslali na naše mail adrese fotografije koje ćemo moći koristiti u vidljivosti i promociji ove Aktivnosti.

Tijekom aktivnosti transnacionalne suradnje "Inclusion and Employability" uspostavila sam kontakte s organizacijama iz drugih zemalja koje su sudjelovale na ovoj aktivnosti. Upoznala sam sve sudionike aktivnosti (42 sudionika) ali užu i dublju suradnju uspostavila sam s organizacijama i njihovim predstavnicima/predstavnicama iz Slovačke, Švedske, Italije, Španjolske, Portugala, Nizozemske, Njemačke i Velike Britanije (oko 25 različitih organizacija). Sa svim organizacijama s kojima je uspostavljena suradnja  razmijenjena su i iskustva u radu s učenicima s različitim vrstama teškoća ali i dogovoreni su e-Twinning projekti i KA1 Erasmus + projekti mobilnosti učenika i osoblja. Ove zemlje su izabrane jer su poslale predstavnike organizacija koje imaju iste ili slične programe i zanimanja kao i moja organizacija / škola (područje trgovine, prodaje, marketinga, poduzetništva, financija i poslovanja). Krajnje je vrijeme da ovakvim projektima počnemo aktivnije internacionalizirati našu školu, a time i naš grad, županiju i RH u cjelini. Naravno, razgovarali smo da u naše projekte i buduće aktivnosti svakako uključimo učenike s različitim vrstama teškoća kako bi ostvarili cilj ove aktivnosti a to je uključivost/inkluzija. Naša se škola planira povezati s organizacijama koje osim područja trgovine također planiraju ili imaju primjere dobre prakse inkluzije ponajprije učenika koji su socijalno isključeni iz društva i treba ih integrirati (stvoriti inkluziju)/uključiti u sustav redovnog obrazovanja i dati mogućnost stjecanja strukovne kvalifikacije i zapošljivosti.





[ Povratak na prethodnu stranicu Povratak | Ispiši članak Ispiši članak | Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju ]
preskoči na navigaciju