Dvadeset i dva nastavnika iz dvije slavonske županije okupilo se u Trgovačkoj i komercijalnoj školi “Davor Milas” Osijek na stručnom skupu, Međužupanijskom stručnom vijeću (MŽSV) za sektor Ekonomija i trgovina za Vukovarsko-srijemsku i Osječko-baranjsku županiju.
Teme skupa su odabrane nakon anketiranja članova i njihovih pitanja u svezi početka provedbe Modularne nastave.
Nakon predavanja gospođe Maje Knežević, mag.iur. iz PRONI, Info centra za mlade Osijek o različitim oblicima suradnje i iskustvima škola koja surađuju s Info centrom za mlade, te aktivnostima koje pospješuju životne vještine i konkurentnost na tržištu rada razmijenili smo kontakte. I ovaj puta naglasak je bio na važnosti prirodnih resursa u okviru koncepta održivog razvoja. Europske snage solidarnosti su još jedan vid aktivnosti koje nam pružaju Europske politike za mlade, a mnogima se još uvijek čine nestvarnim.
Maja Akšamović Andrić, prof. pedagogije u Ekonomskoj i upravnoj školi Osijek je održala predavanje i radionicu na temu: Planiranje i vrednovanje ishoda.
Nakon uvodnog izlaganja i objašnjenja na koji način modularna nastava pomaže razvoju kompetencija i povezuje različita znanja i vještine u smislenu cjelinu, te kako primijeniti različite metode i tehnike praćenja, vrednovanja i ocjenjivanja u modularnoj nastavi održana je i radionica.
Radionica je imala za cilj povezati praćenje, vrednovanje i ocjenjivanje s ishodima učenja, te napisati konstruktivnu povratnu informaciju učenicima na temelju praćenja, vrednovanja i ocjenjivanja
Anamarija Gajger, dipl. oec. Iz Ekonomske škole „Braća Radić“ Đakovo je održala predavanje i radionicu na temu: Pedagoška dokumentacija i evidencija u pripremi i provedbi učenja temeljenog na radu kod poslodavaca (svijet rada) za kvalifikaciju prodavač/prodavačica.
Radionica je imala za cilj primijeniti Hodogram provedbe motivacijskog razgovora u planiranju i vođenju nastavnih aktivnosti u svrhu pripreme polaznika za uključivanje u učenje temeljeno na radu kod poslodavaca (svijet rada), te kako koristiti pedagošku dokumentaciju i evidenciju koja se obvezno vodi u školskim ustanovama tijekom učenja temeljenog na radu.
Članovi skupa su imali priliku detaljno se upoznati sa pripadajućom dokumentacijom te razmijeniti iskustva o radu i problemu pronalaska prakse za učenike.
Sudionici su izuzetno pozitivno ocijenili skup, te pokazali interes za umrežavanje i suradnju na projektima volontiranja.
Tatjana Petrač, univ. spec.oec., voditeljica MŽSV-a


