2020-02-20 00:20:52

Medijska pismenost, medijski sadržaji i medijski utjecaji

U prostoru knjižnice Trgovačke i komercijalne škole Davor Milas održano je gostujuće predavanje na temu medijske pismenosti. Predavači su bili s Odsjeka za kulturu, medije i menadžment Akademije za umjetnost i kulturu u Osijeku, Tomislav Levak, mag. cult. i Snježana Barić – Šelmić, mag. cult. Bilo je govora o pojmu medijske pismenosti i načelima na kojima se suvremeni koncept medijske pismenosti zasniva te o počecima i razvoju tehnologija (Sve to zahtijeva izobrazbu krajnjih korisnika!).

Medijsko opismenjavanje je potrebno uvesti u škole kako bismo djecu, a i roditelje i nastavnike, poučili kritičkome razmišljanju. Mediji emitiraju raznolike sadržaje koji moraju zadovoljiti ukuse različitih slušatelja i gledatelja. Sadržaji mogu biti i pozitivni i negativni, uznemiravajući i poučni pa je utjecaj medija na ljude ogroman. Cilj je mnogobrojnih rasprava razumjeti i protumačiti ljudsku komunikaciju. Raspravljali smo o mnogobrojnim društvenim mrežama, o njihovim dobrim i lošim načinima uporabe te sigurnosti interneta.

Predavanju, koje je bilo izuzetno zanimljivo, nazočili su kolege iz Trgovačke i komercijalne škole i Doma učenika.


Trgovačka i komercijalna škola "Davor Milas"