preskoči na sadržaj

Trgovačka i komercijalna škola "Davor Milas"

Login
VIRTUALNA ŠETNJA

Dobrodošli na virtualnu šetnju
TRGOS

Videoprezentacija škole

Raspored sati

ŠKOLSKI Wi-Fi

eDnevnik

GOOGLE UČIONICE

Potrebno je napraviti sve što piše u OBA dokumenta

Info centar za mlade

Brojač posjeta
Ispis statistike od 21. 11. 2012.

Ukupno: 4130867
Ovaj mjesec: 5331
Ovaj tjedan: 690
Danas: 96
Škola i partneri

Besplatan web

Web hosting

Vijesti
Povratak na prethodnu stranicu Ispiši članak Pošalji prijatelju
Mali zeleni knowledge cafe
Autor: Tatjana Petrač, 3. 12. 2019.

Kao budući marketinški stručnjaci koji su prije svega društveno odgovorni, naučili smo da je promocijom moguće djelovati na svijest potrošača kako ne bi rabili proizvode štetne za prirodu. Informirati ih o potrebi štednje i zaštite okoliša te poticati potrošače na uporabu i kupnju proizvoda nastalih reciklažom.


Ove značajne teme učenici maturanti komercijalnih razreda naše škole predstavili su 21.11.2019. na Eko trgu osječke tržnice. Riječ je o zelenom knowledge cafeu gdje su učenici razmjenjivali znanja,  vještine i iskustva te praktično pokazali o čemu uče. Pozvali smo sve koje zanima tema tržnice: proizvođače, trgovce, zaposlenike, kupce i slučajne prolaznike.

Uz čaj i zajednički lagani doručak  razgovarali smo, prezentirali, pitali, odgovarali, učili i naučili.

U fokusu je bila tržnica kao potencijalno atraktivno turističko odredište, odgovorna potrošnja hrane i problem rasipanja hrane te zbrinjavanje i recikliranje ambalaže.

"Zelena, atraktivna i pametna" – tako idealnu tržnicu sažeto definiraju učenici Trgovačke i komercijalne škole „Davor Milas“ iz Osijeka, pod vodstvom njihove profesorice Tatjane Petrač. Neki od njih već su odlučili kako žele biti marketinški stručnjaci; boja njihovog marketinga bila je  zelena, a putanja ekonomije kružna. Viziju su oblikovali, ideja imaju, a ono što su naučili nesebično i podijelili na našem Eko trgu tako da je svatko otišao s nekim novim spoznajama i zaključcima, a mi bliže svojim ciljevima.

Želja nam je da kod naših budućih marketinških  stručnjaka što više razvijamo prezentacijske vještine, društvenu odgovornost te potičemo kreativno rješavanje aktualnih problema.

 



 





[ Povratak na prethodnu stranicu Povratak | Ispiši članak Ispiši članak | Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju ]
Static HTML
preskoči na navigaciju