preskoči na sadržaj

Trgovačka i komercijalna škola "Davor Milas"

Login
VIRTUALNA ŠETNJA

Dobrodošli na virtualnu šetnju
TRGOS

Videoprezentacija škole

Raspored sati

ŠKOLSKI Wi-Fi

eDnevnik

GOOGLE UČIONICE

Potrebno je napraviti sve što piše u OBA dokumenta

Info centar za mlade

Brojač posjeta
Ispis statistike od 21. 11. 2012.

Ukupno: 4134667
Ovaj mjesec: 3609
Ovaj tjedan: 1159
Danas: 5
Škola i partneri

Besplatan web

Web hosting

Vijesti
Povratak na prethodnu stranicu Ispiši članak Pošalji prijatelju
RADIONICA AKTIVNOG SLUŠANJA
Autor: Kristina Jurić, 5. 4. 2017.

Aktivno slušanje predstavlja važnu vještinu koja se može primjenjivati u svakodnevnom životu. Ona se smatra dijelom socijalnih i komunikacijskih vještina te je presudna za uspješnu komunikaciju jer se odnosi na svjesnu misaonu aktivnost s ciljem razumijevanja govornika (Varga i Tokić, 2015). Sinoć je na ovu temu održana radionica u Učeničkom domu Trgovačke škole. Sudjelovali su učenici uključeni u Projekt „Prevencija po mjeri mladih“. 


Ciljevi su: osvijestiti način na koji sudionici slušaju (uključujući verbalne i neverbalne aspekte komunikacije), naučiti prepoznavati nefunkcionalno slušanje, naučiti korake socijalne vještine aktivnog slušanja te demonstrirati korake socijalne vještine aktivnog slušanja. Učenici su, uz vodstvo odgajateljica Martine Perković i Kristine Jurić, igrali uloge govornika, slušatelja i promatrača te se izmjenjivali i na taj način vježbali aktivno slušanje, uočavali „crnu“ i „bijelu“ prezentaciju slušanja. Igrali su i igru „Pričaj mi priču“, pamtili sav sadržaj koji su osobe prije rekle te ponavljali izgovoren sadržaj uz dodavanje vlastite rečenice čiji sadržaj mora biti u najvećoj mogućoj mjeri povezan sa sadržajem i emocijom iz prethodne rečenice. Po završetku aktivnosti voditelji (Perković, Jurić) su komentirali aktivnost uz naglašavanje bitnih elemenata: međusobno slušanje, upamćivanje sadržaja, i ponavljanje sadržaja uz dodavanje vlastite rečenice. Nakraju su učenici dobili i domaću zadaću, odnosno mali pokus koji će biti pokazatelj realizacije predviđenih ishoda radionice (pamtiti sadržaj koji su osobe prije rekle, oblikovati rečenice i informacije te ih povezati s temom razgovora, unijeti emocije…).

Kristina Jurić, prof.





[ Povratak na prethodnu stranicu Povratak | Ispiši članak Ispiši članak | Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju ]
Static HTML
preskoči na navigaciju