preskoči na sadržaj

Trgovačka i komercijalna škola "Davor Milas"

Login
VIRTUALNA ŠETNJA

Dobrodošli na virtualnu šetnju
TRGOS

Videoprezentacija škole

Raspored sati

ŠKOLSKI Wi-Fi

eDnevnik

GOOGLE UČIONICE

Potrebno je napraviti sve što piše u OBA dokumenta

Info centar za mlade

Brojač posjeta
Ispis statistike od 21. 11. 2012.

Ukupno: 4133956
Ovaj mjesec: 2898
Ovaj tjedan: 448
Danas: 226
Škola i partneri

Besplatan web

Web hosting

Vijesti
Povratak na prethodnu stranicu Ispiši članak Pošalji prijatelju
Terenska nastava: „Učimo sa srcem“
Autor: Tatjana Petrač, 28. 2. 2017.

U petak, 24.02. 2017. maturanti komercijalisti Trgovačke i komercijalne škole “Davor Milas“ Osijek, njihove profesorica Tatjana Petrač, profesor ekonomske grupe predmeta, profesorica Marina Hržica, prehrambeni tehnolog i poznata novinarka Glasa Slavonije Vesna Latinović proveli su dan na stručnom putovanju pod nazivom „Učimo sa srcem“.


Kako smo mi škola u srcu grada, odlučili smo ovu terensku nastavu predmeta Tehnika vanjskotrgovinskog poslovanja i Poznavanja robe odraditi u Koprivnici gdje se nalazi perjanica hrvatskog izvoznog gospodarstva Podravka čiji slogan: „Uvijek sa srcem“ svi poznajemo. Stručno putovanje smo nastavili  predavanjem i obilaskom  tvornice Carlsberg koja je do nedavno bila u sastavu Podravke. U povratku smo posjetili 22. međunarodni sajam gospodarstva, obrtništva i poljoprivrede Viroexpo u Virovitici koji neslužbeno nosi naziv Sajam sa srcem.

Baš poput Podravke i mi u našoj školi smatramo da trebamo poticati inovativnost i kreativnost kod mladih ljudi jer inovacije pokreću srce, a srce sve ostalo.

U upravi Podravke dočekala nas je ljubazna i srdačna  gospođa Ana Lukčin koja je zadužena za odnose s javnošću i provela nas kroz povijest ove uspješne kompanije te pozvala naše učenike da se obrazuju i možda postanu dio ovako velike kompanije.

Podravka je jedna od vodećih kompanija u jugoistočnoj, srednjoj i istočnoj Europi. Brojni potrošači prepoznali su vrijednost naših proizvoda u više od četrdeset zemalja na svih pet kontinenata.

S ciljem unapređenja kvalitete života društva u kojem djeluje, Podravka od svog osnutka ulaže u znanost i obrazovanje, održivi razvoj, kulturu, umjetnost, sport i humanitarne projekte.

Sa sjedištem u Koprivnici, danas posluju u dva glavna poslovna segmenta: prehrana i  farmaceutika.

Danas su vodeći prehrambeni brand u regiji, a u vrijeme zabrane uvoza u Rusiju to se na Podravku nije odnosilo što govori o njenoj važnosti i veličini. Zajedno s potrošačima poštuju tradiciju i njezine vrijednosti, a u kombinaciji s najsuvremenijim kreativnim metodama i tehnološkim dostignućima postavljaju standarde i stvaraju najnovije trendove na tržištu.

Temeljne vrijednosti su kreativnost - ideje koje pokreću srce, jer srce pokreće sve ostalo, povjerenje - kao temeljac svakog dobrog obroka, strast - ono što obrok pretvara u gozbu, zadovoljstvo potrošača - i nemaju potrošače već goste za stolom, a svemu što rade pridodaju i izvrsnost

Nakon posjete Podravci posjetili smo Carlsberg na čijem ulazu nas je dočekala gospođa Dijana Tolić, supervizor tvrtke.

Gospođa Tolić nas je obilaskom cijele tvornice provela kroz  proces proizvodnje piva i upoznala s asortimanom ove velike kompanije. Zanimljivo je da je upravo Carlsberg Croatia glavni dobavljači sirovine  piva  Somersby za veliki dio Europe.

 Koprivnička pivovara, dio danske grupacije Carlsberg, najmodernija je i ekološki najnaprednija u Hrvatskoj, a objedinjuje snažno poslovanje s aktivnim društveno odgovornim poslovanjem. 

Carlsberg Croatia treća je pivovara na hrvatskom tržištu, a svojim brandovima vrhunske kvalitete potrošačima donosi zabavu i osvježenje.     

Carlsberg Croatia je sa svojim brandovima Tuborg i Pan povezana s najkvalitetnijim hrvatskim glazbenim događanjima i festivalima. Kao organizator ili organizacijski partner, Tuborg je prisutan na Tuborg Green Festu, INmusic festivalu, Harteri, Tuborg Green Beatu i još mnogim drugim mjestima dobre zabave, a Pan osvježava najveći hrvatski ulični festival Špancirfest. Treba naglasiti da konzumacija alkohola te zabava i osvježenje uvijek trebaju biti odgovorne, pa je uz sudjelovanje na tim događanjima jednako važna i akcija „Nemoj piti i voziti!“.

U poslijepodnevnim satima zaustavili smo se i na Sajmu sa srcem ili Viroexpo.

Ljubazni direktor sajma, gospodin Igor Andrović nas je uputio u razgledavanje ponude i upoznao sa bogatim programom.

Kako je promocija nacionalnog gospodarstva najbolji uvjet za rast platne bilance učenici su se upoznali s načinom izlaganja i promocije naših kvalitetnih proizvoda.

Cilj ovog sajma je pomoći našim poduzetnicima, poljoprivrednicima i obrtnicima, da kako kaže direktor sajma, pronađu put „prema zapadu“. Ove godine zemlja partner je Republika Češka, a pokrovitelji su čak četiri ministarstva. Češko gospodarstvo razvija se intenzivno, poznati su po razvoju industrije, po FDI investicijama, pozitivnom odnosu na razvoj poduzetničke klime.

 Prošlogodišnja brojka od 26.000 posjetitelja govori sama za sebe, a sajam iz godine u godinu bilježi sve veću posjećenost zbog ponude, događanja i stručnih predavanja poput: Odnos cijena u klasičnoj i elektroničkoj B2C trgovini, te kako poslovati s Republikom Češkom.

Osim same promocije ovaj sajam omogućuje i određenu neposrednu suradnju, razmjenu iskustva, robe, usluga, povezivanje „business to business“ naših partnera.

Nakon što smo se uvjerili kako ovako veliki trud oko organizacije mora uroditi plodom i ugodnim boravkom na granici gdje se sljubljuju Slavonija i Podravina, uputili smo se kući.





[ Povratak na prethodnu stranicu Povratak | Ispiši članak Ispiši članak | Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju ]
Static HTML
preskoči na navigaciju