preskoči na sadržaj

Trgovačka i komercijalna škola "Davor Milas"

Login
VIRTUALNA ŠETNJA

Dobrodošli na virtualnu šetnju
TRGOS

Videoprezentacija škole

Raspored sati

ŠKOLSKI Wi-Fi

eDnevnik

GOOGLE UČIONICE

Potrebno je napraviti sve što piše u OBA dokumenta

Info centar za mlade

Brojač posjeta
Ispis statistike od 21. 11. 2012.

Ukupno: 4134667
Ovaj mjesec: 3609
Ovaj tjedan: 1159
Danas: 5
Škola i partneri

Besplatan web

Web hosting

Vijesti
Povratak na prethodnu stranicu Ispiši članak Pošalji prijatelju
KREATIVNA RIZNICA - KREATIVNA BUDUĆNOST NAŠE ŠKOLE
Autor: Dora Radl Ćućić, 24. 2. 2016.

Programe promoviramo u završnim razredima, s nakanom da maturante informiramo o kreativnom sektoru i uključimo ih u realizaciju Kreativne riznice 2016. Ovu aktivnost vodi Odbor za koordinaciju programskih aktivnosti, čija je predsjednica Dora Radl Ćućić iz Trgovačke i komercijalne škole “Davor Milas”. Ove godine Kreativnu riznicu financijski podupiru Grad Osijek i Savjet mladih Osječko-baranjske županije, a rezultati ostalih natječaja još uvijek se očekuju.


Kreativna je industrija u formiranju i u cijelosti počiva na domaćim resursima, sinergiji zaštićenih autorskih prava, masovne potrošnje i kulturne prepoznatljivosti. Svrha je projekta odrediti ključne elemente mjerenja u kreativnoj industriji. Poznavanje kulturnih i kreativnih resursa RH pretpostavka je društveno odgovornog gospodarenja njima, a time i definiranja ključnih sastavnica kreativne i kulturne industrije. Na Kreativnoj će se riznici 2016. okupiti kreativci čija stajališta čine okosnicu projekta. S druge strane, projekt je prijavljen kako bi se u okviru društveno odgovornog istraživanja poklonila pozornost ovoj skupini koja tek pronalazi svoje institucijske okvire.

Organizatori na simpoziju očekuju kreativce iz svih 12 sastavnica kreativnoga sektora: muzeji, knjižnice i baština; (vizualna) umjetnost; glazba i izvedbena umjetnost; dizajn; film; fotografija; zanati; tradicijski i umjetnički obrti, arhitektura; računalni programi, računalne igre i novi mediji; elektronički mediji; izdavaštvo i oglašavanje i tržišno komuniciranje.

POTPORA GRADA I ŽUPANIJE

Prema dosadašnjim spoznajama i potvrdama sudjelovanja očekuju više od 150 izlagača, među kojima i Ivane Nikolić Popović iz Hrvatskog klastera konkurentnosti kulturnih i kreativnih industrija, Ivanu Ljevak Lebeda iz Naklade Ljevak, Biljane Pavlović s Vinkovačke televizije, Nives Tomašević i Marijane Tomić sa Sveučilišta u Zadru, Šime Strikomana - autora projekta Milenijskih fotografija, glumice Nele Kocsis i brojnih drugih kreativaca, ali i teoretičara kulturnih i kreativnih praksa.

Ništa nije prepušteno slučaju, a najmanje posjećenost. Kako je Kreativna riznica besplatno javno događanje, organizirat će ju uz pomoć Eventbritea - digitalne platforme za promoviranje i praćenje posjećenosti besplatnih događaja.

Bez partnerskih institucija bilo bi sve mnogo teže realizirati. Ekonomski fakultet u Osijeku za sada je potpisao partnerske ugovore s Odjelom za kulturologiju, Institutom za znanstvena i umjetnička istraživanja u kreativnoj industriji - Andizetom.

Programe promoviramo u završnim razredima, s nakanom da maturante informiramo o kreativnom sektoru i uključimo ih u realizaciju Kreativne riznice 2016. Ovu aktivnost vodi Odbor za koordinaciju programskih aktivnosti, čija je predsjednica Dora Radl Ćućić iz Trgovačke i komercijalne škole “Davor Milas”. Ove godine Kreativnu riznicu financijski podupiru Grad Osijek i Savjet mladih Osječko-baranjske županije, a rezultati ostalih natječaja još uvijek se očekuju.

EKONOMSKI FAKULTET

Za vrijeme Kreativne riznice istodobno će se događati više različitih izlaganja u sedam dvorana Ekonomskog fakulteta. U stankama između izlaganja organiziranih kao okrugli stolovi, radionice, predavanja, paneli ili scenski nastupi, posjetitelji će imati priliku opustiti se i izgrađivati neformalne kontakte s pozvanim izlagačima. Ekonomski je fakultet dao izniman doprinos aktivnom dijalogu o kreativnoj ekonomiji, a otvaranjem svojih vrata pokazuje kako povezuje ne samo sastavnice kreativne industrije nego i sastavnice Sveučilišta. Kreativna je riznica otvorena za cjelokupnu javnost i sve dobne skupine. U suradnji sa srednjim školama i Sveučilištem posebno će se  voditi računa da mlađe dobne skupine aktivno sudjeluju u radu. A upravo tu vidimo sjajnu kreativnu priliku za naše učenike.





[ Povratak na prethodnu stranicu Povratak | Ispiši članak Ispiši članak | Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju ]
Static HTML
preskoči na navigaciju