preskoči na sadržaj

Trgovačka i komercijalna škola "Davor Milas"

Login
VIRTUALNA ŠETNJA

Dobrodošli na virtualnu šetnju
TRGOS

Videoprezentacija škole

Raspored sati

ŠKOLSKI Wi-Fi

eDnevnik

GOOGLE UČIONICE

Potrebno je napraviti sve što piše u OBA dokumenta

Info centar za mlade

Brojač posjeta
Ispis statistike od 21. 11. 2012.

Ukupno: 4134531
Ovaj mjesec: 3473
Ovaj tjedan: 1023
Danas: 8
Škola i partneri

Besplatan web

Web hosting

Vijesti
Povratak na prethodnu stranicu Ispiši članak Pošalji prijatelju
SAJAM VJEŽBENIČKIH TVRTKI - EDUKATIVNO I SLATKO

Polako, ali sigurno u našu školu vraća se ona nekadašnja pred-pandemijska živost koja na poseban i zanimljiv način u nastavne procese unosi raznolikost edukatvnih sadržaja, dajući našim učenicima prostora da izraze svoje organizacijeske i poslovne sposobnosti te upotrijebe  sve svoje kreativne i inspirativne domašaje u razrađivanju različitih poslovnih ideja, načina oglašavanja i promocije.  Tako smo u utorak 3. svibnja svjedočili realizaciji jednog dugo pripremanog projekta u kojemu su pod stručnim vodstvom mentora Ane Rukavine i Ljupka Bušića sudjelovali učenici završnih 4.K1 i 4.K2 razreda. Riječ je o Sajmu vježbeničkih tvrtki  uz promociju i degustaciju konditorskih proizvoda Karoline, Kandita i Zvečeva. 


Bila je to kruna njihova četverogodišnjeg teorijskog i praktičnog brušenja  sadržaja koji ih u sklopu predmeta Strukovne vježbe osposobljava i priprema za osnivanje vlastite vježbeničke  tvrtke, samostalno razrađivanje  poslovnih ideja, ostvarivanje  poslovnog  plana i domišljatih načine oglašavanja. Imali smo prigodu upoznati tri Vježbeničke učeničke tvrtke koje su detaljno razradile promotivne plakate, osmislile kreativne slogane, navele  područje svoga djelovanja i razradile načine oglašavanja.

Središnji dio porojekta imao je za cilj degustaciju i ocjenjivanje okusa slatkih proizvoda naših poznatih prizvođača čokolada i slastica Karoline, Kandita i Zvečeva. Učenici svih razreda škole imali su ugodnu i slasnu dužnost kušati lijepo aranžirane slastice i svoja zapažanja iznijeti u kratkoj e-anketi kojoj su pristupili putem poveznice. Na ovaj način su postignuta dva pozitivna ishoda: učenici su mogli izreći svoj olfaktivni  I degustativni doživljaj svakoga proizvoda, kritički ga procijeniti i rangirati po kvalitati i atraktivnost, a proizvođači su dobili povratnu informaciju o razini kvalitete  i zadovoljstvu okusom i mirisom vlastitih proizvoda kod mlade populacije koju oni upravo i ciljaju.

Na kraju možemo samo parafrazirati profesora Bušića: "Bilo je stvarno vrlo edukativno i jako slatko."

Za potpuni uvid u događaj predlažem da pogledate kratki video sadržaj.





[ Povratak na prethodnu stranicu Povratak | Ispiši članak Ispiši članak | Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju ]
Static HTML
preskoči na navigaciju