preskoči na sadržaj

Trgovačka i komercijalna škola "Davor Milas"

Login

Videoprezentacija škole

eDnevnik

Raspored sati

Info centar za mlade

Vremenska prognoza

 

Škola i partneri

Brojač posjeta
Ispis statistike od 21. 11. 2012.

Ukupno: 3874173
Ovaj mjesec: 3690
Ovaj tjedan: 500
Danas: 175
Besplatan web

Web hosting

Vijesti
Povratak na prethodnu stranicu Ispiši članak Pošalji prijatelju
Medijska pismenost, medijski sadržaji i medijski utjecaji
Autor: Kristina Jurić, 20. 2. 2020.

U prostoru knjižnice Trgovačke i komercijalne škole Davor Milas održano je gostujuće predavanje na temu medijske pismenosti. Predavači su bili s Odsjeka za kulturu, medije i menadžment Akademije za umjetnost i kulturu u Osijeku, Tomislav Levak, mag. cult. i Snježana Barić – Šelmić, mag. cult. Bilo je govora o pojmu medijske pismenosti i načelima na kojima se suvremeni koncept medijske pismenosti zasniva te o počecima i razvoju tehnologija (Sve to zahtijeva izobrazbu krajnjih korisnika!).


Medijsko opismenjavanje je potrebno uvesti u škole kako bismo djecu, a i roditelje i nastavnike, poučili kritičkome razmišljanju. Mediji emitiraju raznolike sadržaje koji moraju zadovoljiti ukuse različitih slušatelja i gledatelja. Sadržaji mogu biti i pozitivni i negativni, uznemiravajući i poučni pa je utjecaj medija na ljude ogroman. Cilj je mnogobrojnih rasprava razumjeti i protumačiti ljudsku komunikaciju. Raspravljali smo o mnogobrojnim društvenim mrežama, o njihovim dobrim i lošim načinima uporabe te sigurnosti interneta.

Predavanju, koje je bilo izuzetno zanimljivo, nazočili su kolege iz Trgovačke i komercijalne škole i Doma učenika.





[ Povratak na prethodnu stranicu Povratak | Ispiši članak Ispiši članak | Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju ]
preskoči na navigaciju