preskoči na sadržaj

Trgovačka i komercijalna škola "Davor Milas"

Login
VIRTUALNA ŠETNJA

Dobrodošli na virtualnu šetnju
TRGOS

Videoprezentacija škole

Raspored sati

ŠKOLSKI Wi-Fi

eDnevnik

GOOGLE UČIONICE

Potrebno je napraviti sve što piše u OBA dokumenta

Info centar za mlade

Brojač posjeta
Ispis statistike od 21. 11. 2012.

Ukupno: 4134567
Ovaj mjesec: 3509
Ovaj tjedan: 1059
Danas: 44
Škola i partneri

Besplatan web

Web hosting

Vijesti
Povratak na prethodnu stranicu Ispiši članak Pošalji prijatelju
Terenska nastava: Entuzijazam, upornost i vizija vode uspjehu
Autor: Tatjana Petrač, 27. 2. 2018.

I ove godine učenici završnih komercijalnih razreda Trgovačke i komercijalne škole: „Davor Milas“ Osijek pod vodstvom ravnateljice mr. sc. Sandre Brajnović i profesorice struke Tatjane Petrač posjetili su Podravku, Muzej prehrane u Koprivnici, te u povratku nezaobilazni Viroexpo.


Nakon posjete ovom prehrambenom izvoznom lideru, naučili su kako prezentirati etno i gastro ponudu, te važnost međunarodnih sajmova za poduzetnike na primjeru Viroexpa.

U Podravci nas je primila bivša rukometna prvoligašica, gospođa Barbara Stančin koja je trenutno zadužena za odnose s javnošću.

Nakon izvrsnog i simpatičnog predstavljanja  učenika Adrijana Bučeka, uručili smo gospođi Stančin ručno izrađenog pijetla, dar naših učenika u ime iskazanog nam gostoprimstva i ljubaznosti.

Gospođa Stančin nas je upoznala s poviješću, misijom, vizijom, strategijom ali i novostima u radu ovako velike kompanije. Budući da su započeli kao mala tvornica pekmeza te mudrim potezima i inovacijama, uvijek sa srcem, išli naprijed osluškujući bilo svojih kupaca ukazala je koliko je važno biti uporan i vjerovati u ono što radiš.

Saznali smo da nije uvijek sve išlo glatko i kako je i sam svjetski poznati brand Vegeta u početku imao problem u toj mjeri da su namjeravali odustati od proizvodnje. Ono što je nama najzanimljivije je činjenica da su upravo terenski komercijalisti odigrali najvažniju ulogu predstavljajući proizvod, educirajući majstore i buduće kuhare, ali i ostale kupce o prednostima ovog začina bez kojeg, vjerujem više niti ne započinjemo kuhati. Dakle, proizvodi mogu biti izuzetno kvalitetni i vrijedni no ako kupcima ne ukažemo na svu korist koju bi imali i ne znamo ga predstaviti – on se niti neće prodavati.

Kako su upravo ljudi kompaniji najveća vrijednost saznali smo kako se vodi briga o uposlenicima, publicitetu i odnosima s javnošću s posebnim naglaskom na društvenu odgovornost.

Poznato je kako Podravka preko svoje interaktivne web stranice i Coolinarike educira  znalce, ali i početnike u kuhanju, te tako širi strast i razvija kreativnost u spremanju hrane.

Budući da je za Hrvatsku, kao jednu od najzanimljivijih turističkih destinacija izuzetno važno predstaviti ne samo gastro već i etno ponudu posjetili smo Podravkin Muzej prehrane.

U muzeju nas je dočekala kustosica, poznata čuvarica tradicije i gotovo institucija, gospođa Nada Matijaško koja je učenike podsjetila na domaće vrijednosti, kvalitetu domaće sirovine i trud poljoprivrednih proizvođača što čini temelj stvaranja proizvoda. Ranijih godina muzej je surađivao sa tradicijskim zanatima i obrtima, no u novije vrijeme tu su novi projekti, izložbe, prezentacije i demonstracije. Kako u kulturnom menadžmentu ima potencijala za nova radna mjesta nadam se da smo  učenike uspjeli motivirati za neku novu poduzetničku aktivnost u smislu razvoja turizma, zapošljavanja i ostanka na ovim prostorima.

Nakon kratkog razgledavanja gospodarske zone uputili smo se na otvorenje jednog od najvažnijih međunarodnih sajmova u Hrvatskoj, Viroexpu u Virovitici kako bi smo na licu mjesta uočili način prezentiranja nacionalnog gospodarstva.

Riječ je o 23. međunarodnom sajmu gospodarstva, obrtništva i poljoprivrede na kojem su se predstavili izlagači iz 29 zemalja, među kojima Katar i Indija. Koliko je ovaj sajam značajan za gospodarstvenike saznali smo od našeg bivšeg učenika, Vidosavljević Mateja koji je imao pune ruke posla. Nadamo se da je njegovim prodajnim vještinama doprinijelo i naš trud i zalaganje, ali prije svega ljubav i vjera u uspjeh koju pružamo našim učenicima i polaznicima.

Naša želja je bila prikazati učenicima kako uz veliki trud, entuzijazam i viziju, sajam može postati jedan od najprepoznatljivijih brandova grada, ali i županije.

Već na samom početku oduševili smo se sajamskim ozračjem uz veliki broj izlagača, posjetitelja, bogati program, pjesmu i veselje. Uskoro smo otkrili zbog čega su štandovi toliko brižno i originalno uređeni, a izlagači u iščekivanju velikog događaja. Na sajmu se birao najljepši štand, nagrada za poseban trud i kreativnost u predstavljanju. Sve je vrilo od prezentacija, degustacija  i zvukova tamburaša. Pa tko ne bi, primjerice, kupio bućino ulje kada se proizvodi pred očima kupaca.

  Uživali smo gledajući bogatu paletu kvalitetnih hrvatskih proizvoda i način kako se predstavlja posjetiteljima jer ukoliko nismo ukazali na svu korisnost i vrijednost proizvoda za kupce ne možemo govoriti o uspješnoj prodaji. Kući smo se vratili puni prezentacijskih materijala s inozemnih štandova jer budući izvoznici moraju dobro poznavati gospodarstvo, kulturu i običaje zemlje partnera.

U razgledanju štandova susreli smo i ministra poljoprivrede, gospodina Tolušića koji nas je upitao jesu li učenici zadovoljni sajmom.

U razgovoru s prodajnim predstavnikom na jednom inozemnom štandu dobili smo i mogućnost posjete u našu školu, te predavanju o trgovačkim običajima, kulturi i tradiciji. O kojoj zemlji je riječ, za sada neka ostane tajna.





[ Povratak na prethodnu stranicu Povratak | Ispiši članak Ispiši članak | Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju ]
preskoči na navigaciju